söndag 30 november 2008

Tack tack och åter tack!

Vill bara börja med att tacka ALLA som har grattat mig på min stora dag, jag är otroligt glad för det!! :)

Hade verkligen den bästa födelsedagen! :D Tack var amina underbara vänner här, som hade syrt och ställt så mycket för att jag skulle kunna fir apå bästa sätt. Efter att ha firat tolvsklaget på the Regal i fredags/lördags vaknade jag till mamsen och mormors gratulationer :). Gick sedan in till grannköket (som jag alltid gör) och tänkte " nu ska jag väcka alla, och sedan börjar jag laga frukost, eftersom jag alltid vaknar först i det här huset!" MEN, när jag kom in i köket, så möttes jag av happy birthday och en riktig superfrukost, med toast och pannkakor och hela köret! Eugenio hade till och med lagat sin underbara lasange, som jag hade missat en annan gång. ÅÅÅh! Sedan ringde Annis från Australien och jag blev så rörd! Sedan åkte vi till den artificiella skridskobanan i Parkers Piece ( som är en park i centrum). Sjukt kul och alla blev som 7 år igen. Det var dock väldigt dålig is+svåra skridskor, så det blev ju inget finåk direkt :P. Vi begav oss hemåt och dä väntade ytterliggare en surprise, nämligen fin "happybirthday-sång" och 20 chokladmuffins med ljus i :D. Korkade upp den fina champagnen som jag fått av mamma och pappa och öppnade mina prestenter; en superfin rutig skjorta från Topshop och en champagneflaska i choklad :D.
Efter att vi gjort iordning oss för kvällen åkte vi till sushirestaurangen "Teri-Aki", där vi åt mumsig sushi mm :). Vandrade sedan till Soultree och där stannade vi ett tag... :P.

Kort sagt; en väldigt lyckad dag!! :) Och nu är jag 20 år!

Stort tack igen! Bilder på g :)

Ha de!

ps det blev ingen vinst på trisslotten tyvärr, men bättre lycka nästa gång :P ds

1 kommentar:

Anonym sa...

Gunilla och jag hälsar så mycket till dig - vi har varit inne och kikat lite på allt du skrivit och tittat på bilder.
Nu är det nära.......

Puss och kram

Mamma och Gunilla