söndag 16 november 2008

Christmas comes to Cambridge

Hej hopp!

Idag har jag och resten av Cambridge befolkning firat julens ankomst till Cambridge på Market square. Med en varm choklad från café Nero i handen lyssnade vi på fin julmusik/ någon tjej från brittiska idol och såg när all julbelysnign tändes i centrum- Kjempemysigt:) I veckan ska vi våga oss på skridskobanan som också öppnade idag! Förutom detta har det varit lugns värrei helgen.

Imorgon är det mock exams, så jag kommer vara på helspänn mån-tis. Wish me good luck!

Ha det gött, mina vänner :)

2 kommentarer:

Emma sa...

Ååhh vad mysigt det låter med julen där borta :)

Kaisa sa...

Åh, Cafe Nero är mitt och Leos älsklingsfik :) Sjukt god varm choklad. Jag får lite Love Actually känsla när jag tänker på jul och england...
Puss och kram