tisdag 18 november 2008

Grattis Moa och Lillemor:D

Hollertz uppmärksammade mig nyss på att jag har namnsdag idag! Grattis till mig själv och alla andra som heter samma sak:).
Det här ska firas med utgång med Fia och Ninni!

Håller just nu på att packa min backpacker-ryggsäck full med saker som familjen ska få med sig hem i helgen (i utbyte mot kanelbullar och svenskt godis :D:D). Anledningen är att jag bara kan ta med mig 20 kg till Amsterdam - och 15 kg hem!!!(!!!). Hur i hela världen jag ska lyckas med det återstår att se...:)

Cheers!

4 kommentarer:

Emma sa...

åter igen grattis =)

Helena sa...

Jag vet inte, sa jag grattis till dig idag? GRATTIS söta Moa! Gu, vad jag kom att sakna dig när jag tittade på dina fina foton! Snart ses vi. Ha sååå kul och ta hand om dig. Kram :)

Emelie ♥ sa...

Haha, gör som min kompis Ida när hon skulle åka hem från USA. Hon tog typ på sig 3 kg kläder, haha. Typ 5 tröjor, 2 byxor och 2 jackor osv. Haha, prova ;-) Och grattis på namnsdagen, i efterskott :-)

Anonym sa...

Moa! Lite sent men grattis på din namn och födelsedag. Roligt att läsa och se på bilder. Du ser ju läcker ut och jag tänker lätt på min tid i Tyskland. Studenttiden var definitivt den roligaste så håll ut länge. Det finns många städer att studera i.
Marcus och jaghoppas träffa dig i Norrköping. Vi är på landet 27 -30 dec.
Stor kram från Anders