onsdag 8 oktober 2008

Sunshine:D

Solen skiner över Cambridge och mig idag! Yay:). Njuter av varje sekund! Det är så underbart att slippa ha jackan på sig när man cyklar hem, och att sitta ute i trädgården och luncha. Har precis kommit hem från skolan och sitter och designar min blogg...would I say I had an eye for colorcombination?..No, not at the least! (det är lite som fastnar iaf :P) Ska börja med läxorna strax, men vi har bara en homework tills imorgon så det är chill! Kanske en tur till City centre i em?

PS. Sedan i fredags har jag bytt engelskt nr igen; +447503930429!

Klem!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej Moa! Nu har jag din blogg. Riktigt. Studierna är till för att roa sig. Dygnet runt. Det glädjer mig att du inte nämner några män de är bara i vägen och du får inte göra det du vill. London har verkligen allt. Bor man där behöver man inte resa mer. Du missar väl inte andra typer av föreläsningar. Det finns nog en hel del filosofi, historia, politik hm.
Personligen drack jag alldeles för mycket öl men Erlangen var en mycket liten stad med 200 pubar.
Marcus kompis och bestman Erik Hedin bor med sin flickvän i London. Chris har två bröder som bor där.
Fortsätt festa manvet aldrig när morsan och farsan inte har mer pengar. Lycka till.
Kram
Anders