onsdag 29 oktober 2008

Freeeeezing!

Well, sitter här i mitt lilla rum.. håller på att skriva en writing-uppgift, en "guide entry" om Norrköping. Jag ska beskriva turistmål i min region och jag har valt Kolmården och industrilandskapet, kan faktiskt inte komma på något mer! kan någon hjälpa mig med ideer, please??:).

Här i Cambridge är det såååååå kallt för tillfället! har på ett år lyckats glömma hur jäkla kallt det är på vintern egentligen. Dessutom har jag inget element i mitt rum, så det är seriöst helt iskallt. Ska prata med Allie, min warden, om hon har något extra, för det känns ju lite onödigt att köpa ett element för 1 mån liksom. Eftersom det är så kallt så gick jag och köpte mig en jacka på Topshop;), jättefin men saknar min gamla helly hansen må jag si!

Helgen har bjudit på det mesta! Fest, fika, internationell mat (braziliansk oxh koreansk:P) mm. Bokade även biljetter till Coldplay i London den 14/12 och dagen därpå åker jag en sväng till amsterdam för att hälsa på mina holländska vänner ( de är ju så många så man skulle kunna tro att man redan är där..) och se denna underbara stad :). Det ska bli jättekul!

Nu blir det en kaffe på Cafe Costa och imorgon börjar Halloween-firandet. Ska bli kul alla engelmän utklädda, det måste vara extremt eftersom många av dem de brukar klä ut sig på vanliga fredagar hehe. Spännande ska det bli iaf :)

Ha det bra! puss

2 kommentarer:

Emelie ♥ sa...

SKA DU SE COLDPLAY????? JAG DÖÖÖÖR VAD FUSKIGT!!!!!! :(

Madelen sa...

skriv om knäppingsborg :)
Kram