fredag 5 september 2008

En ny bloggare är född!

Jaha, då har man blivit en av alla bloggare då! Det hade jag aldrig trott, men man ska aldrig säga just aldrig. Tack, alla mina bloggande vänner som har gett mig goda råd! Anledningen till att jag ger upp mina principer är att jag, om exakt en vecka, beger mig till studentstaden Cambridge för att läsa engelska på Embassy/CES i tre månader. Mitt livs hittills största äventyr, och det är LITE scary! Jag tänkte använda den här bloggen till att rapportera om mina äventyr i Storbritannien. Förhoppningsvis kommer jag har mycket att berätta:). Men först en sista vecka hemma i gamla Norrpan. Smygstartade idag med soffprovning mm på IKEA med Kaisa och imorgon blir det inflyttningsfest i Linkan hos Helena. En toppenhelg tack vare dygnskortet!

kos o klem!

3 kommentarer:

Flisan sa...

Fan vad coolt! Är det snordyrt att läsa där? Hur kommer man in? Jag är sjuuuuuuuuuuuuuuuuuuukt avis!!!

Och välkommen till bloggträsket ;)

Helena sa...

Moa, gullet! Vad kuuuuuul att du äntligen har blogg... och du! TACK för senast! Du är underbar! Kram

Emma sa...

Wiiihooo =)