tisdag 9 december 2008

Exams start tomorrow!

Då var det dan före dan. REDAN! Går så snabbt att man inte hinner blinka! Hoppas på det bästa såklart, vore kul att veta att man får två certifikat hem i brevlådan i början av mars:). Är lite nervös, har försökt skingra tankarna genom att läsa vänners bloggar.. och upptäckte att det är min namnsdag idag!!:D Heter ju Anna i mellannamn. Grattis till mig själv och alla andra som jag känner somheter samma sak! Extra grattis till mina tre favorit-Annor :).

Vill förresten ge en minihyllning till Brittan. Jag har inte gått och blivit något Britney-freak, men nya singeln"Circus" är ju skitbra! Och videon också!(eller ska jag hylla dem som har gjort låten och videon kanske?:P) Snacka om revansch, a real entertainer är hon minsann. Plötsligt skäms jag inte över att jag hade britney-postrar på väggarna för ca 10 år sedan haha..

Lit fler bilder har jag lagt upp också, från födelsedagen, sista dagen som vi firade på "the Eagle" som är baren där självaste Francis Crick och James Watson satt och funderade över DNA-stukturen, som de senare upptäckte i Cambridge och fick Nobelpriset för. Coolt tycker jag:).
Och appropå coolt..en av mina brasilianska vänner har haft Ronaldinho hemma på middag i hennes hus fick jag reda på idag!!!!Han kommer från deras stad och alla känner typ hans föräldrar. COOLT:P
http://picasaweb.google.se/moaringdahl/BlandatFrNLondonOchCambridge#
Nu ska jag återgå till studierna!

Ha de

Inga kommentarer: