torsdag 11 december 2008

Allt är över!

Skolan, exams, tiden i Cambridge (nästan två dagar kvar).. ojoj så mycket känslor jag har! Det är extreeeemt skönt att vara klar med båda proven iaf, det är en sak om är säker:).

Gårdagen var det som sagt CAE och det gick nog hyfsat bra tror jag. Svårt att veta så här efteråt, man kan ju ha massa fel som man inte vet liksom, men överlag bra!
Efteråt åkte vi till lilla, mysiga puben "The anqor" och där var jag den enda som tog te för att fira att exam var över. Anledningen var ju såklart att jag, min lilla lyckost:P, hade CPE examen idag också. Från klocka 9-17 har jag suttit och skrivit prov och det känns som attjag gjorde mitt bästa och mer kan man ju som bekant inte göra. Nu känner jag mig sliten, förkyld, trött och irriterad ( på grund av att en viss person här satte på brandlarmet i min korridor igår, och pga av honom så kan vi inte fira vår sista kväll här som vi planerat så bra, eftersom alla besökare är portade från huset, &%¤823y¤&%# vad jag hatar folk som förstör för andra!). Men alla känslor försvinner när jag tänker på att jag inte har något mer prov :P. YAAY!

Nu ska vi fira:)

Ha det gött allesammans!

3 kommentarer:

Emelie ♥ sa...

Åh, ska du också dit? :-D Ja, absolut. Det får vi ta över fikan ;-) När kommer du hem gumman?

Anonym sa...

Kramar och Grattis till avslutad examen. Firar med champagne när du kommer hem.

Hälsningar mamma, pappa, Rikard

Emma sa...

Grattis! Kul att du snart kommer hem!! Ska bli kul att höra om allt. Jag undrar detsamma, när kommer du hem? Kramar